Hade en mindre trevlig upplevelse inatt/
imorse...Kunde inte somna igår kväll, var för varmt, tänkte för
mkt osv, och det blev ju inte bättre av att jag visste att jag var tvungen att vakna tidigt för ett möte. Så jag tog de tabletter jag fått utskrivna av läkaren på
Löwet för sömnproblem. Sen blev det åka av... vette 17 vad som hände. Somnade nog rätt fort, men sov extremt dåligt, drömde de mest galna livliga drömmar, när jag vaknade för att gå på toaletten var jag helt borta och kunde knappt gå, och till slut när klockan var runt halv fem, fem, så vaknade jag av ytterligare en dröm och kände att nu kan jag inte ligga kvar. Så jag gick upp för att göra frukost, men var FORTFARANDE helt borta, kände mig
drogad. Insåg senare att jag knappt kom ihåg att jag faktiskt ätit frukost, vad jag åt, att jag satt framför
tvn och datorn etc.... har aldrig fått en sådan reaktion på de tabletterna förut!! Var verkligen skitläskigt, att inte ens minnas vad man gjort någon timme tidigare....
2 kommentarer:
TACK finaste du!!
Jag har råkat ut för samma sak med medicinen - antar att man blir mer känslig när man inte har tagit den på ett tag. Förut kunde jag ta 4 Stesolid o bara bli lite trött, här om dagen tog jag 1 och däckade omedelbums. Galet!!
PUSS
var det stilnoct du åt /Ellinor
Skicka en kommentar